شرکت کوبولد آلمان یکی از بزرگترین و معتبرترین نام­ ها در زمینۀ تولید تجهیزات ابزار دقیق است که همگام با تحولات تکنولوژی و نیاز مشتریان اقدام به به­ روزرسانی و تکمیل گسترۀ محصولات خود می­ نماید. به طوری که امروز از معدود کمپانی­ های جهان است که در زمینۀ اندازه­ گیری کلیۀ پارامترهای پروسه­ های صنعتی از قبیل فشار، سطح، دبی، دما، آنالیز سیالات و تجهیزات جانبی اقدام به ارائۀ محصول می­ نماید.

شرکت کوبولد همچنین جهت به ­کارگیری تجهیزات در شرایط و صنایع گوناگون از قبیل نفت و پتروشیمی، صنایع غذایی، آب و فاضلاب، فولاد، صنایع شیمیایی و صنایع غذایی و دارویی موفق به اخذ مجوزهای لازم همچون ATEX certificate، Food certificate و Drinking certificate شده است.

محصولات کوبولد تاکنون در بسیاری از پروژه­ ها و پلنت­ های صنعتی کشور از قبیل کارخانه­ های فولاد، سیمان، مس، پالایشگاه و پتروشیمی و صنایع غذایی به­ کار رفته است و دارای Reference list جامع در خصوص همکاری با نهادهای فوق ­الذکر می­ باشد.

 
 
 
 
 

شرکت الکتروسیستم آروین اعلام می­ دارد که از تاریخ 17 مارس 2016 به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات ابزاردقیق برند KOBOLD آلمان فعالیت می­ نماید که در صورت درخواست مشتریان عزیز نامۀ نمایندگی ارائه می­ گردد. هم اکنون این شرکت خدمات وسیع و محصولات متنوعی در زمینه اتوماسیون و ابزار دقیق یه صنایع مختلف کشور از جمله غذایی، فولاد و همچنین نفت و گاز ارائه می دهد.

این شرکت با بهره گیری از توانمندی ها و تجارب مدیران و مهندسان پرتوان خود و همچنین با تکیه بر شناخت مکفی خود از صنایع کشور عزیزمان به عنوان یک شرکت تخصصی شامل واحدهای خرید، طراحی، مشاوره و گروه تست و راه اندازی می باشد.

شرکت الکتروسیستم آروین به عنوان نماینده رسمی کوبولد آلمان اعلام می­ دارد که کلیه تجهیزات خریداری شده توسط مشتریان دارای 3 سال گارانتی (ضمانت تعویض) بی قید و شرط و همچنین 10 سال خدمات پس از فروش است. همچنین به واسطۀ سیاست­ های کلی تدوین شده توسط مدیریت شرکت کوبولد کلیۀ نمایندگان این شرکت در سرار جهان در رابطه با مشتریان خود در درجۀ نخست و به عنوان مهم ترین فاکتور مشتری­ مداری اقدام به ارائۀ پیشنهادات فنی گوناگون جهت آشنایی مشتریان با راه­ حل­ های فنی نموده و تنها پس از اطمینان خاطر مصون کننده از راه­ حل فنی ارائه شده اقدام به ارائۀ پیشنهاد مالی می­ نماید. همچنین به واسطۀ برطرف ساختن نیازهای فوری مشتریان عزیز در خصوص تحویل آنی تجهیزات شرکت الکتروسیستم آروین اقدام به ایجاد استوک بزرگ و قابل توجه از بسیاری از محصولات برند کوبولد نموده است که پس از دریافت سفارش از مشتریان محصول درخواستی در صورت موجود بودن در لیست انبار ظرف نهایتاً 3 روز کاری تحویل می­ گردد.

لازم به ذکر است در خصوص کارخانه­ ها و واحدهای صنعتی در حال راه­ اندازی یا توسعه و به واسطۀ عدم آشنایی کافی کارفرما با نیازهای فنی دقیق پروسه در این مرحله، شرکت الکتروسیستم آروین آمادگی خود را جهت ارسال تیم فنی جهت بازدید و برآورد و ارزیابی فنی و ارائۀ پیشنهادات جامع فنی و مالی اعلام می­ دارد.

در پایان این مجموعه امید دارد تا با ارائۀ خدمات متمایز خود، همراه همیشگی صاحبان صنایع و جامعۀ مهندسی در راه پیشبرد اهداف اقتصادی کشور عزیزمان باشد.